مشترک گرامی

در صورت وجود هرگونه مورد فنی ، خواهشمند است با شماره تلفن: ۸۳۸۵۱ داخلی ۱ ( بخش پشتیبانی ) تماس حاصل فرمایید.

در صورت نیاز به تمدید اشتراک یا خرید سرویس ، خواهشمند است با شماره تلفن ۸۳۸۵۱ داخلی ۳ ، بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با سامانه سپاس ، شماره تلفن: ۱۹۵

خواهشمند است ، جهت اعلام انتقادات و پیشنهادات خود ، به روش های ذیل،اقدام نموده و ما را در بهبود کیفیت خدمات یاری فرمایید.

از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۸۳۸۵۱ ، داخلی ۴ (بخش امور مشترکین)


شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز ، با این شماره تماس گرفته و در صورت عدم پاسخگویی ، پیغام خود را همراه با مشخصات کامل ( شناسه کابری و شماره تماس ) ذکر نمایید تا در اسرع وقت جهت پیگیری با شما تماس حاصل شود .


از طریق ارسال ایمیل

با ارسال انتقادات و یا پیشنهادات خود ، به info@83851.ir و درج  کامل مشخصات (شناسه کاربری- نام و نام خانوادگی- شماره تماس ) خود به صورتی که قابل پیگیری و بررسی باشد.


از طریق تکمیل فرم

شما می توانید با تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادات ، ضمن معرفی خود و انتقاد و پیشنهادتان ، با سرعت بیشتری منتظر پیگیری موضوع خود باشید.