loading

شکایات

شکایات

ثبت شکایات 195

در راستای افزايش رضايت مشتريان زيرمجموعه­ هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از طريق ارتباط با مشترکين نهايي، سامانه پاسخگويي 195 در آذر ماه سال 1392 به دستور مقام عالي وزارت راه­ اندازي گرديد. كليه مشتركين گرامي مي­توانند با مراجعه به سايت www.195.ir يا تماس با تلفن گوياي 195 يا شماره پيامك 600195 و يا آدرس پست الكترونيك 195@ict.gov.ir ،درخواست ملاقات با مقام عالي وزارت، درخواست، شكايت، انتقاد، پيشنهاد يا تشكر خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زيرمجموعه­ هاي اين وزارتخانه ( سازمان ­ها و شركت­هاي ذيربط ) كه داراي مشترك و كاربر نهايي مي­باشند ثبت نمايند.

مراحل و فرايند ثبت و پيگيري درخواست در اين سامانه به شرح ذيل مي باشد:

  • ثبت درخواست در سايت و ارسال كد رهگيري بر روي تلفن همراه ثبت كننده درخواست.
  • ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اوليه به مبداء رسيدگي كننده شامل: زير مجموعه هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (مانند اپراتورها، شركت هاي اينترنتي، دفاترپستي و ....)
  • ارجاع درخواست براي رسيدگي به واحد تخصصي/ بازرسي سازمان مربوطه در صورت عدم ارايه پاسخ نهايي بعد از گذشت 14 روز در سامانه يا درخواست تجديد نظر حداكثر ظرف مدت 3 روز پس از پاسخ نهايي.
  • ارجاع درخواست به بالاترين مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در صورت ثبت تجديد نظر دوم يا عدم ارايه پاسخ نهايي پس از مدت مقرر.
  • رسيدگي نهايي و صدور راي توسط كميته حل اختلاف در صورت درخواست تجديد نظر دوم.

*تارنماي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آدرس www.ict.gov.ir و سامانه 195 به آدرس www.195.ir به صورت تمام وقت در دسترس مي باشد.

*اطلاعات خصوصي تكميل كنندگان فرم هاي الكترونيكي محرمانه تلقي شده، حفظ و صيانت خواهد شد.

باز کردن چت
سلام.
چطور می تونم کمکتون کنم؟