آیا سوالی دارید؟
از ساعت ۲ الی ۷ صبح میباشد و نیازی به روشن و خاموش کردن دستگاه نمیباشد.
خیر. حجم خریداری شده و حجم باقیمانده از سرویس هيچکدام منتقل نميشوند.
حجم در تمدید های چند ماهه قابل گردش بین ماه ها میباشد ولي غیر قابل انتقال به دوره بعد است.
بله در زمان اتمام اعتبار، در صورت اتصال دستگاهها ميتوانيد وارد سايت my.83851.ir شده و خريد الكترونيكي انجام دهيد.
پیام اتمام زمان سرویس ۳ و ۱ روز پیش از اتمام روزهاي سرويس و پیام اتمام حجم نیز زمانی که حجم به حدود ۳۰۰ MB رسیده باشد , ارسال میگردد.
يعني كاربر در مدت زمان فاكتور خريداري شده،مجاز به استفاده از مقدار حجم مشخصي ميباشد و در صورت اتمام حجم، كاربر ملزم به خريد حجم اضافه و يا تمديد سرويس و شروع فاكتور بعدي ميباشد.
زماني كه روزهاي باقيمانده سرويس و يا مقدارحجم مجاز مصرفي به اتمام رسيده باشد.
در اين موارد بايد با بخش “پشتیبانی” تماس گرفته شود.
کارت ملی و شناسنامه (کپی و اصل)
خیر
اين رمز داخل پنل مودم كاربر تنظيم شده است و براي راهنمايي تغيير آن ميتوان با بخش پشتيباني تماس گرفت.
بطور كلي هر صفحه اي كه در اينترنت مشاهده ميشود, مقداري از حجم سرويس را مصرف ميكند.دريافت ديتا از اينترنت مانند مشاهده صفحات مختلف , عكس , فيلم و …دانلود و هر گونه ارسال ديتا مانند ارسال فايل درايميل و … آپلود محسوب شده و هردو باعث كسر حجم ميشوند.همچنين مواردي مانند برقراري ارتباط صوتي و تصويري ، دانلود و آپلود همزمان صورت ميگيرد.
به غير از موارد اشاره شده, برخي موارد ازجمله، ويروس و بدافزارروي سيستم ها ميتواند بدون اطلاع كاربر شروع به آپلود و ارسال اطلاعات از سيستم كرده، كه باعث مصرف حجم شده و بايد سيستم ها توسط آنتي ويروس و برنامه هاي ديگر مورد بررسي قرار گيرند.